dimecres, 6 de novembre del 2013

Llistes...


Heu fet mai una llista dels llocs que voleu visitar?

A mi no se m'havia acudit fins que ho vaig veure a casa d'una amiga... la idea em va cridar l'atenció i quan vaig arribar a casa vaig fer la meva. Llavors te n'adonés de la quantitat de llocs que hi ha per visitar!!

Sempre he somiat en poder fer la volta al món, però no en aquests viatges organitzats sinó sobre la marxa durant 3, 4 o 5 anys,... però sent realista crec que serà difícil dur-ho a terme... Això sí, l'esperança és l'últim que es perd!



Per viatjar es necessiten tres coses: temps, salut i diners,... potser aquest últim en més o menys mesura depenent del destí i del tipus de viatge però està clar que sense aquests recursos és més difícil. Potser el dia que em jubili (si es que quan m'arriba l'edat encara existeix alguna cosa semblant) ...
Avui doncs al mirar la llista veig que hi tinc més 60 destinacions dels 5 continents, 21 dels quals tenen un asterisc, que vol dir que es he de visitar sí o sí. Per ara de la llarga llista he visitat 5 llocs... el que vol dir que si segueixo aquest ritme necessitaré 336 anys per visitar-los tots... poc factible però bé intentaré millorar aquesta mitjana.

Ara mateix tinc 4 destinacions al cap:
  1. Nàpols: la meva professora d'italià és napolitana i m'ha convidat a casa seva i no es per falta de temps sinó per falta de recursos econòmics que no hi puc anar a passar una setmaneta. Per al projecte final del cicle superior de GIAT vaig triar organitzar una ruta turística pel sud d'Itàlia i Nàpols n'era el punt de partida. El que he llegit i vist m'atreu molt. De la gent que hi ha anat en tinc sensacions contradictòries per tant hi hauré d'anar en persona per comprovar-ho. 
  2. Londres: tampoc he estat mai a la capital britànica, de moment, i tinc moltes ganes d'anar-hi sobretot per visitar els importants museus que alberga aquesta ciutat, així com els seus parcs. La definició que me n'han donats els amics i familiar que hi han etsat és: cosmopolita. Hi esteu d'acord?
  3. Liverpool: El que més em crida d'aquesta regió és que la meva germana hi viu molt a prop. El desembre de l'any passat vaig anar a visitar-la un cap de setmana i vam visitar la una mica però em vaig quedar amb ganes de més. Clar que amb 2 dies... poca cosa es pot veure. Per tant doncs tinc intenció de tornar-hi almenys una setmaneta per poder gaudir d'aquella part al nord-oest d'Anglaterra.
  4. Marroc: Ja fa uns anys que tinc ganes de visitar aquest país tan proper i a l'hora tan llunyà. Fa 4 anys vaig estar a Egipte i em sembla que Marroc n'és una continuació. Tothom que hi ha estat en torna enamorat.



Heu estat a algun d'aquests llocs?? Us agradaria estar-hi? Deixeu comentaris i expliqueu-me l'experiència, segur que seran de gran utilitat.

Aquí us penjo la meva llista, alguna suggerència més?




Seguirem navegant




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada