dimecres, 11 de desembre del 2013

Next stop: LONDON!


Hola de nou amics!


Aquesta entrada és per informar-vos del meu pròxim destí: Londres! D'aquí un mes just, l'11 de gener marxo cap a la capital britànica una temporada encara indeterminada. 
(Vista de Londres extreta de http://www.fetalmedicine.com)

el per què? Bàsicament per dos motius:

1)  Aquí amb la situació actual gairebé no hi ha oportunitats, en els 4 mesos que fa que he tornat de la meva última estada a Pisa, només m'han trucat d'una feina en què havia de treballar gratis... i va a ser que no. He enviat/donat més d'una centena de currículums i res... Hi haurà gent que s'hi trobarà còmoda sense fer res però no és el meu cas. Aviat, al febrer, farà 3 anys de la meva última feina, una empresa que va tancar; després d'això em vaig centrar un trimestre amb el grau d'Humanitats que des de fa uns anys estudio a la UOC aprofitant que tenia temps i al setembre del mateix any vaig començar el cicle formatiu superior de Guia, Informació i Assistència Turística que vaig acabar aquest mes de juny i que m'ha fet descobrir la meva vocació.

2)  L'anglès... aquella eterna assignatura pendent de tanta i tanta gent al nostre país. Com pot ser que després de 20 anys estudiant-lo a escola, a classes de reforç, etc. encara tingui suor freda en el moment en què l'he de parlar? No tinc la solució per aquest problema, però està clar que el problema hi és; i com més et mous pel món més te n'adones... A Catalunya i a Espanya tenim un nivell d'anglès patètic... He de reconèixer que mai m'ha agradat aquesta llengua, però potser és la manera d'aprendre'l aquí, sempre repetint les mateixes coses, començant al mateix punt i avançant mínimament any rere any; i d'aquesta manera no n'aprendrem. Qui sap anglès actualment? Els que han pogut fer cursos a l'estranger o a l'EOI o s'han espavilat amb alguna altra típus de formació complementaria. Que em vingui al cap, no conec ningú amb un bon  nivell d'anglès només amb el que a après a l'escola i a l'institut.

Amb aquestes dos premisses doncs m'he decidit a marxar intentant treure d'aquest moment difícil de crisis una nova oportunitat; perquè és això el que ens aporta aquesta situació, la possibilitat de reinventar-se! Després de no trobar res i veure frustrat el meu desig de treballar aquí i poder estalviar per un futur, he buscat la manera de poder marxar i enriquir-me culturalment i tornaré a marxar d'au-pair. No és una feina ideal ni que et permeti estalviar massa però et permet conèixer una cultura i una llengua des de dins i alhora és una bona oportunitat de conèixer un nou lloc, una zona determinada; per això us recomano fer-ho a tots aquells que tingueu la oportunitat, a tots els que aquí us sentiu impotents amb la situació actual, inútils com m'ha passat a mi, si no teniu lligams forts marxeu uns mesos! L'enriquiment personal que això suposa no el trobareu fàcilment aquí.

Després d'aquest rollo... algun consell per viure i conèixer la capital britànica? Hi heu estat?
Ja us seguiré informant de les noves aventures que segur m'esperen al Regne Unit!!

Fins a la pròxima entrada!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada