dijous, 16 de gener del 2014

Ubicant-me!!

Molt bones amics i amigues!

Perdoneu que tingui el blog una mica abandonat, i més ara que l'he fet "públic"; com ja vaig explicar fa unes entrades l'11 de gener vaig arribar a Londres (el com i el perquè aquí) i encara m'estic ubicant i situant. Això és molt a prop però alhora molt llunyà pel que fa a costums, horaris, caràcter,... A més a més tinc molt poc temps lliure, 1 o 2 horetes abans d'anar a dormir.

Tinc una entrada a mitges que tinc moltes ganes de compartir amb vosaltres, és per això que demano una mica més de paciència, please!!!

Moltes gràcies pel vostre suport i la vostra comprensió! :)

Una abraçada i seguim amb les veles ben enlaire perquè el vaixell ens porti on bufa el vent!

Potser no he anat on intentava anar, però penso que he acabat on havia de ser.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada