divendres, 3 d’octubre del 2014

carregant piles

Hola de nou amics viatgers!!

En primer lloc us demano disculpes per aquesta llarga absència. La tornada de Londres cap a Cambrils i l'intent de tornar a la "meva" vida... m'ha portat més temps de que esperava. Fer i desfer maletes, comiats i retrobaments, reprendre rutines,... ja se sap...

Estic preparant noves entrades i noves categories que espero ben aviat poder compartir amb tots vosaltres. Així que  us demano una miqueta més de paciència (poca, ho prometo). Ja he carregat piles i estic preparada per tornar amb nous viatges, experiències, visites, recomanacions etcètera. 

A més a més aviat farà 1 any que vaig decidir a obrir aquest espai i compartir-lo amb tots vosaltres i vull fer algunes reflexions en "veu" alta.

Fins molt aviat navegants!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada