dimarts, 1 de setembre del 2015

Olor de vacances

Molt bones viatgers!!

Sóc conscient que tinc el blog una mica abandonat... tinc una entrada a mitges (ja sabeu com va això...) que espero poder publicar aviat.

Per ara però us diré que per fi és setembre i que a finals de mes tinc previst fer unes bones vacances... el destí? Com no Itàlia! I aniré a un dels llocs que fa temps a la meva llista de llocs on anar tenia marcat com a important i per anar-hi aviat: NÀPOLS!!!!! La idea és posar en pràctica part de la ruta que vaig preparar com a projecte final del cicle de GIAT que era una ruta de Nàpols a Calabria recorrent la costa, com que tot no ho podré fer he decidit que faré Nàpols, Pompeia, Capri i la costa Amalfitana... Hi heu estat?? Alguna suggerència? En principi faig el viatge sola així que qualsevol consell és bo!! I si coneixeu algú que em pugui guiar jo encantada!


Prometo escriure, almenys,  una petita ressenya quan torni!! De momemnt una foto extreta de wikipèdia per anar fent boca :)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada